Zaterdag 23 maart: Landelijke Opschoondag

11 maart 2024

Landelijk opschoondag, zaterdag 23 maart

Op zaterdag 23 maart nodigen wij jullie van harte uit om samen onze handen uit de mouwen te steken tijdens de Landelijke Opschoondag. Een schone omgeving begint bij onszelf, en samen kunnen we een groot verschil maken!

Waar en Wanneer?

We verzamelen om 10:30 uur op het Van Markenplantsoen in Diemen Centrum. Van daaruit zullen we gezamenlijk twee uur lang zwerfvuil opruimen en onze buurt een beetje mooier maken. Mocht je minder tijd hebben, dan is elk moment dat je kunt bijdragen zeer welkom!

Afsluiting met een drankje

Na het harde werk sluiten we gezellig af met een drankje bij theater De Omval. Een mooie kans om na te praten en elkaar beter te leren kennen!

Wat meenemen?

Als je een eigen afvalprikker hebt, zou het fantastisch zijn als je deze kunt meenemen. Zo niet, geen zorgen! Wij zorgen voor voldoende materiaal, zodat iedereen kan deelnemen.

Dit is een mooie gelegenheid om niet alleen bij te dragen aan een schoner Diemen, maar ook om weer eens met elkaar te spreken en kennis te maken met nieuwe mensen!

Meld je aan via het Google Form: https://forms.gle/u1NM4UrUYwDY6MHo9 of de “Team GroenLinks Diemen” Whatsapp groep, zodat we een inschatting kunnen maken van het aantal deelnemers en materiaal. Voor vragen of meer informatie kun je contact opnemen met Vera ([email protected]) of Joris ([email protected]).

Wij kijken uit naar een productieve en gezellige dag met jullie allemaal!