PvdA Diemen en het COVID-19 virus

18 maart 2020

Beste mensen,

Het zijn een beetje onwezenlijke tijden. Nederland is nog niet helemaal afgesloten, maar het maatschappelijke en het sociale leven staat toch bijna stil. Het in onduidelijk hoe lang dit nog gaat duren; en wellicht worden de adviezen met betrekking tot het intermenselijk contact nog strenger.

Ieder probeert op zijn eigen manier de zaak draaiende te houden. Sommigen doen dat volledig op eigen kracht. Maar soms is het handig als je kunt terugvallen op een sociaal netwerk. En niet iedereen heeft zo’n netwerk.
Jullie zijn lid van de PvdA. In de gemeenteraad en daarbuiten proberen we een samenleving te maken waarin de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen. Zeker in deze tijden is dat hard nodig. Maar jullie hebben wellicht ook behoefte aan meer praktische ondersteuning. Als dat zo is, aarzel dan niet een beroep op ons te doen. Het aantal vergaderingen is flink teruggeschroefd, dus er is ruimte in onze agenda’s.

Wellicht zien we elkaar binnenkort, als je een beroep op ons doet. En anders hopelijk verderop in het jaar, als we als afdeling weer een uitstapje organiseren.

Met vriendelijke groet,

namens bestuur en fractie van PvdA Diemen,