18 januari 2018

Presentatie verkiezings-programma PvdA Diemen op 23 januari in de Omval

Op dinsdag 23 januari presenteert de PvdA in de Omval haar verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart. De avond begint om 20.30 uur.

Helaas is Diemenaar en ex-parlementslid Harry van Bommel niet aanwezig. Door de commotie over zijn lidmaatschap van de SP wordt er teveel landelijke belangstelling verwacht. De PvdA en Harry willen dat de avond over de Diemense politiek gaat.

Lex Scholten, lijsttrekker van de PvdA, zal het programma nader toelichten en met de zaal in discussie gaan over nut en noodzaak van linkse politiek in de gemeente.

Lex Scholten: “Sinds 2010 hebben we in Diemen een links georiënteerd bestuur gehad. Daarmee zijn we goed en sociaal door de crisis gekomen. De financiële positie van Diemen is nu weer uitstekend. Dat geeft mogelijkheden voor een extra  progressieve impuls. Dat betekent meer aandacht en geld voor sociale woningbouw, duurzaamheid, groen en werk voor iedereen.”

De avond wordt om ca 21.30 afgesloten met een hapje en een drankje.

Hieronder vindt u de link naar het nieuwe verkiezingsprogramma 2018-2022 “Diemen een prettige plek voor iedereen”:

Verkiezingsprogramma_PvdA_Diemen_2018-2022