Ledenuitje, World Cleanup Day en Gemeentedag

3 september 2022

Zie hieronder de laatste zomerse activiteiten van de PvdA Diemen!

Gemeentedag, zaterdag 10 september, 11.00 – 15.00

De jaarlijkse gemeentedag staat weer voor de deur en de PvdA zal ook aanwezig zijn met een kraam. Kom gezellig even langs voor een praatje! Daarnaast zijn er allerlei andere activiteiten georganiseerd door de gemeente, voor het volledige programma zie deze link.

Mocht je willen helpen met de kraam van onze partij? Stuur even een mailtje naar [email protected].

World Cleanup Day, zaterdag 17 september, 10.00 – 13.00

Net als vorig jaar doen wij mee met World Cleanup Day. Een dag waar we met elkaar zoveel mogelijk zwerfafval van de straat proberen te krijgen. Heb je zin om een paar uurtjes mee te helpen? Meld je aan door een mailtje te sturen naar [email protected].

Ledendag Diemerbos, zaterdag 25 september 14.00 – 17.00

Kom gezellig een uurtje afval prikken, wandelen en praten met partijgenoten! We beginnen met een korte wandeling door het Diemerbos en als we daar dan toch zijn kunnen we meteen wat zwerfafval opruimen. Tijdens de wandeling is er de gelegenheid om bij te praten met fractie- en bestuursleden en natuurlijk alle andere aanwezige partijgenoten. Na de wandeling zullen we wat drinken bij House of Bird waar fractievoorzitter Sofie Kuilman je ook bij zal praten over het begin van de nieuwe raadsperiode met de nieuwe fractie.

Meld je even aan via deze link of stuur een mail naar [email protected].

Foto: Parool

Waar ben je naar op zoek?